çıkartılamayan kıymık olmuştur hep hayatta aşk...düğün günüm yaklaşıyor:)

5 Ağustos 2010 Perşembe

FLORMAR KAMPANYAMIN KAZANANI

ARKADAŞLAR KOPYALA YAPIŞTIR YAPIYORUM AMA TAM KAYIT ETMEYİ BECERMEDİM ŞEMASI ÇIKMIYOR. AMA İÇİNİZE ŞÜPHE DÜŞMESİN.
KAZANAN ARKADAŞIMIZ 31.YORUMUN SAHİBİ
zeliha sılığ
YANİ XCELİS ARKADAŞIMIZ:)))) TEBRİK EDİYORUM BİLGİLERİNİ BANA YOLLA:)
arzu_atesoglu@hotmail.com adresime iletmen dileğimle...

True Random Number Generator

Min:1
Max: 62
Result: 31
Powered by RANDOM.ORG

7 yorum:

xcelis dedi ki...

ayyy biri bendi çimlesin eyvahh işyerindekiler bana bakıyor bi çığlık attımda benmi kazanadım.inanamıyorum yaşasın kırdğım şansızlık zincirini biraz abartımmmı ne :):):)
çok tşk ederim canım hemen iletiyorum bilgilerimi..

xcelis dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeynep78 dedi ki...

tebrik ediyorum :))

nihan dedi ki...

tbrklerrr....

hobibox dedi ki...

Selamlar canım,

Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

http://hobibox.blogspot.com/

Hobibox-Afet Ergü

keşfisina dedi ki...

cnm bnm hayırlı olsun kuzum ggeldi dimi hediyen:)

paşam41 dedi ki...

TEBRİKLERR GÜLE GÜLE KULLAN::)